mandag 11. januar 2010

Godt Nytt år!

Nytt år, nye muligheter...nye gleder og nye sorger. Nye utfordringer og nye begivenheter - velkommen skal 2010 være!
Jeg gleder meg til fortsettelsen av livet og jeg har bestemt at 2010 skal bli et godt år for meg, og jeg ønsker det for alle mine nære og kjære og også dere fjerne...

Jeg begynner ett nytt år med å endelig ha funnet ut hva jeg vil her i livet.
Pappan til barna og jeg har bestemt oss for å gi oss og familien en ny sjanse. Vi har hengt sammen endel, og feiret alle ferier og høytider sammen og endel helger siden vi gikk fra hverandre, så det har vel kanskje ligget litt i lufta. Men jeg har tidvis følt meg så ferdig og sett på situasjonen som håpløs, at jeg trodde ikke det var håp.
Men nå har vi brukt 2 år på å gå fra hverandre, så nå kan vi heller bruke tiden på å finne sammen igjen. Før jul sa han opp leiligheten sin, og det betyr at jeg blir samboer igjen i midten av februar. Iiiiikkkk... skrekkblandet fryd! Men også veldig godt og trygt, nært og kjært.

I 2010 har jeg lyst til så mye, men vet at tiden går til familien og jobb, og det lille overskuddet til mine nærmeste venner. Likevel har jeg en drøm om å få tid til å utvikle denne bloggen min. Det blir spennende å se hva som står her i slutten av 2010 :)
Jeg er også veldig opptatt av interiør, og det gamle og nostalgiske. Jeg har lyst til å begynne å lage kort og scrappe litt....men tiden får vise. Men har man ingen drømmer, så skjer det ikke noe i allefall.
Tiden vil vise...og jeg gleder meg til å se hva fremtiden bringer.

Klem Lillema

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)