onsdag 28. juli 2010

Lenge siden

Oi... jeg glemmer til tider bloggen min.
Jeg som hadde så store tanker om min blogg(!)
Men det er aldri for sent sies det:)
Jeg leser andres blogger og får masse inspirasjon, og takker alle kjempeflinke bloggere for det.

Det er en rar sommer, veldig rar... Som jeg har skrevet her tidligerer har jeg og pappan til barna gått fra hverandre. Helt udramatisk i grunn, men likevel vondt.
Tidvis blir jeg "slått i bakken" av et savn. Ikke et savn om å få tilbake han, men hele familiepakka! Kjernefamilien... - men jeg vet at det er en illusjon.
Og nå som ungene er på ferie med pappan er det ekstra sårt, da ferietid er gode minner. Og jeg savner ungene. Men neste sommer...da skal jeg ha det bra!!

Jeg og ungene har hatt en fantastisk tur til Danmark, i Skagen. Vi storkoste oss da vi var så heldige med været. Stranda, fornøyelsespark, shopping og restauranter var endel av ferieuka vår.
Og shopping i Danmark for èn som meg som liker interiør kan jo gå amok i butikkene der:-)
Den andre uka vår var vi hjemme, og siden været var på vår siden da også ble det mange dager ved mjøskanten. Deilig ¤¤¤

Sitter i skrivende stund på arbeid, det er helt ok å jobbe når været er som det er.
I kveld skal jeg prøve å få lagt ut noen bilder og oppgradere bloggen min...

Ha en fin dag :-)

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)