mandag 10. januar 2011

NÅ - skal det skje....

Det er ingen vei tilbake nå altså.
KILOENE SKAL VEKK!


I morgen signeres kontrakten på trenigssenteret, og denne gangen skal jeg ikke bli støttemedlem etter en måned.
Det hjelper veldig at datteren trener der hver tirsdag, for da kan jeg jo trene i steden for å sitte å skravle med de andre mødrene. Også på torsdag er ungene hos pappan sin, og da har jeg ingen unnskyldning til ikke å trene. Dessuten så skryter alle av denne Zumba timen, så jeg kaster meg på "Zumba-bølgen".


Mat inntaket skal reduseres, eller dvs. sukker og søtt skal kuttes betraktelig. Jeg håper og tror at trening og mindre søtsaker skal gi resultater på sikt. For jeg klarer aldri å være fanatisk, da ryker jeg på en sprekk fortere enn svint. Dessuten så har disse kiloene kommet snikende over år, og da må jeg regne med å bruke litt tid på at de varig skal forsvinne.

Så nå kaster jeg meg ut i verden av sunnhetsblogger for tips og inspirasjon!

Ha en fin mandag - en ny uke, med nye muligheter.

1.dag i resten av ditt liv! :-)

Carpe Diem

1 kommentar:

  1. Tusen takk for bursdagshilsen! Lykke til med trening og slanking! Jeg er selv sukkerfri, og det er helt herlig (og lekende lett, egentlig)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)