mandag 23. mai 2011

På tide å blogge litt igjen :)

Jeg elsker å lese og kikke på andre blogger og er innom stort sett hver dag.
Men selve bloggingen fra min side får jeg liksom ikke helt i gang, men jeg har ikke tenkt å gi opp. Jeg drømmer meg bort i andres blogger og planlegger min egen, men jeg kommer til kort når det gjelder tid og kunnskap. Da mener jeg kunnskap om layout, bilder/photoshop, etc. etc.
Men jeg er her og jeg har intensjoner om å fortsette å være her :)

Fortiden nyter jeg våren, solen og varmere temperatur ¤
Gleder meg over at alle vinterlukkede perler åpner igjen, og jeg benytter helgene til å farte rundt å kikke på nyheter og herligheter.



Skafferiet på Hovinsholm på Helgøya er absolutt verdt et besøk.



Her er det bare å senke skuldrene og la øynene hvile på alt det flotte.




Og kakene...mmmmmm - er himmelske!!



Heges Stabbur er også verdt et besøk. Denne perlen oppdaget jeg her plutselig, og hun her har visst ikke bare åpent i sommersesongen. *Fryd* :)
Her var det fyrt opp i ovnen når vi kom, det var solskinn utenfor - men slett ikke så varmt ute, så det var såååå herlig å komme inn i Stabburet.





Og deilige dufter fra duftlys, kaffe/te og lukten av fersk hjemmebakst slo i mot oss. O` store lykke! (for det skal ikke mere til) ;)





Her kan du gå inn på facebook siden hennes;
http://www.facebook.com/pages/Heges-Stabbur/164726313564125#!/pages/Heges-Stabbur/164726313564125?sk=wall



Ønsker alle en glad og fin dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)