tirsdag 24. mai 2011

Hverdagslykke

Denne vil jeg kopiere, da dette er helt og holdent en leveregel jeg kan leve etter! :)


Vil gjerne plusse på en ting;

11. Ha noe hyggelig å se frem til
Har du ikke det så sørg for å få det...
F.eks start planlegging av ferien, eller en weekendtur.
Kribler så godt i èn når man har noe å glede seg til :)


Nå for tiden teller jeg ned til Korfu tur :-)
Jeg skal på husmorferie med kusina mi, hvor det skal nytes late dager på solsenga, god mat og deilige rosa paraplydrinker på kveldstid :)
Det skal gjøre godt for kropp og sjel, og ikke minst for å lade mammabatteriene.


Nå skal jeg snart hjem fra jobb, lage en middag til ungene og meg. Også er det fotballkamp for junior.

Ønsker en fin dag :-)

~lillema~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)