torsdag 8. september 2011

Forbereder til bursdag



På søndag fyller vesla 7 år! Ikke akkurat vesla lengre da, men hun vil jo alltid være mammas "vesla" uansett :)
I morgen skal det store jentepartyet gå av staben, og vesla har bestemt "alt"...
Her er hennes plan ganske så ordrett; "Først så skal vi leke litt, så spise pølser. Også skal vi ha Flasketuten peker på, og den som flaska peker på skal levere gave. Også skal vi ha stol-leken før vi spiser kaker - og det skal være muffins og brownies. Også skal vi leke litt til, før vi skal ha fiskedam. Og den skal inneholde godteposer, men ikke bare dèt - det må være noen annet der også, for man kan jo ikke få "fisk" på hvert forsøk!" :-) Phu...
Det er godt med barn som vet hva de vil, så kan vi foreldre bare innfri ønskene (så lenge de er innenfor rimelighetens grenser)...

I dag har jeg handlet inn litt til selskapet;





JAAAA, jeg innrømmer det - jeg kjøper ferdigblanding til brownies... Jeg later ikke som noe annet heller hehe :) Så lenge vesla er fornøyd! Det er det viktigste for meg uansett :)

Så i kveld skal vi pakke smågodt poser, bake og pynte muffins. Legge frem morgendagens fest outfit, og bare kose oss med forberedelsene.

Ha en flott dag!

Klem ~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)