onsdag 14. september 2011

Happy Hippie Weekend :)


Til helgen bærer det til fjells - på Akademisk Jægerforenings årlige samling. Som i år har tittelen; Happy Hippie Version! :)
Selv om tiden er inne for jakt, så har ikke dette noe med jaktinstinkt å gjøre i det hele tatt. Det er bare en gjeng (stor gjeng) gale, glade mennesker som har det innmari gøy sammen.
Det er fjøsfest på fredag, den årlige svinestien (og den er svinaktig morsom og slitsom) på dagen på lørdag. Og det er på nettopp denne svinestien som Hippie er temaet. Lørdag aften er det festbankett, med påfølgende party all night etterpå.... Her lønner deg seg å ta på Hippieantrekket fra tidligere på dagen, og rocke løs med bandet Dos Mosquito. Det er et råbra band som spiller gamle slagere- og et av de få bandene med respekt for seg selv, som spiller Pink Floyd! Helt fantastiske er de :)
Da er det dans på bordene - ikke mye klinedansing foran scena.

I invitasjonen er det et program, og der er til og med nachpspill notert på programmet! KULT!
Ikke at jeg er den største nachspill løvinnen, men endog.. de har jo tenkt på disse også.
"Dersom du vil sove, frabedes de å komme hit" thihi... :)

Det hadde vært hvor gøy som helst å kunne ankomme lørdagens svinesti i denne;



Jeg håper jeg skal få tatt noen bilder av helgens strabaser.
Det blir nok en minnerik helg for livet. Og et frisk pust i en hektisk hverdag...
Jeg er takknemlig for å være så heldig å kjenne så mange fine mennesker som tar meg ut på slike eventyr og opplevelser.

Ha en strålende dag!


~lillema~

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Ble det bra?? :) Den bilen var en drøm da ;)

    Koselig blogg!
    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Hei=) Får og få 2 lodd i min give away må du ha link på siden din. Kan ikke se at du har det!
    Ha en fin dag!
    -Mona

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)