onsdag 15. mai 2013

Det stopper opp

Jeg tør å innrømme at jeg er ikke er så veldig "great" hele tiden.

Nå går det trått om dagen gitt...
Det ene drar det andre med seg, så her har 3 av 3 vært (er) syke.
Sånn går det når man drikker av samme colabeger på Idolfinale, og sover 3 i en dobbeltseng - hvor den ene er skikkelig forkjøla. Ikke lurt, men veldig hyggelig da.
Men i dag er ungene på skolen igjen, 
og jeg står på terskelen til å reise til Oslo for å besøke min tapre pappa ♥


Og i morgen skal jeg til etterlengtet kiropraktortime, så da håper jeg mange timers vandring på 17.mai er reddet.

Nok klaging herfra... Det er avlyst at det skal regne her på 17.mai- så bare det er en gledesnyhet!!


Da blir det jordbær- og siden jeg skal kjøre 17.mai, blir det sjokolade på jordbæret i stedenfor musserende.


Nå må jeg komme meg avgårde her.
Skal først innom sykkelverkstedet for å levere Markus` sykkel for en vårpuss.

Ønsker alle en strålende dag !!


Klem








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)