lørdag 8. juni 2013

Kjære pappa



På torsdag 6.juni 2013 kl.12:35 tapte du kampen mot den forferdelige kreften.
Du sovnet så fredelig inn med dine nærmeste rundt deg. 
Du kjempet så tappert, men til slutt var det ingenting som kunne hjelpe deg med å bli frisk.

Min kjære, flotte, snille, gode, rare, strenge, fine, kloke, spesielle, umulige, fantastiske pappa;

~takk for alt~

Takk for alle gode minner og opplevelser.
Takk for alt du har lært meg.
Takk for at du var så streng.
Takk for at du var så snill.
Takk for at du ikke har gav meg opp, når du ristet på hodet - fortvilet over din datters valg.
Takk for all hjelp.
Takk for alle gode samtaler og lange mailer.
Takk for at du har vært en fin bestefar.
Takk for alle reiser.

Takk for at du elsket meg.

♥ Jeg elsker deg ♥



Jeg skal ta vare på alle gode minner.
Jeg savner deg...

Hvil i fred







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)