tirsdag 14. september 2010

I dag er det høst!


Og jeg liker faktisk høsten ganske så godt.
Da kan man krype inn i "hulen" sin igjen, tenne massevis av stearinlys og snart fyre opp i ovnen. Man slipper å måtte være ute, bare solen titter frem et øyeblikk...
Jeg elsker sol og sommer, men jeg setter pris på hver årstid. I alle fall når årstiden er slik den skal være. Altså med sol og varme på sommeren, litt småkaldt og regnfullt på høsten, snørik vinter og en mild og smeltende våt vår ;o)
I dag når jeg skulle starte bilen var hele frontruta dekket med rødgule blader og på vei til skole og jobb kjørte jeg på asfalt som var dekket med fargerike blader. Det er så vakkert.

Etter å ha blitt en lykkelig eier av denne flotte termosen skal det bli en fryd å dra på picknik, skogstur eller rett å slett bare servere kaffe til foreldrene på sidelinja når det er kamp/trening. Det skal bli en glede å dra denne opp av tursekken, når man er sliten og svett, og endelig har funnet en stubbe å sette seg nedpå for en pust i bakken. Livet er for kort til å ikke unne seg å glede seg over de små ting. Ja, som nettopp en termos som varmer både pga. innhold og utseende :-)

Jeg ser frem til høsten, jeg skal kose meg og nyte livet.
Samtidig som jeg teller ned til Italia turen min med avreise 1.oktober. Jeg skal blogge litt mer om den når det nærmer seg avreise. Stikkord; shopping, chocolat og vin ~ masse vin (",)

Ønsker alle en kjempefin høst! Måtte den bli fiiiiin....

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)