mandag 13. september 2010

Vedkasse

Jeg ønsker meg så inderlig en sånn vedkasse;

Bildet er "stjålet" fra "Litt shabby, litt slitt og bare mitt!". Jeg er bare kjempe misunnelig ;o)
Jada,jada... jeg vet jeg bare kan spikre sammen èn selv... men HALLO! Jeg er kvinne med stor K - mao. er jeg ikke skapt for å gjøre slik. Ehhh, nå hørtes jeg jo helt hjelpesløs ut, og det vil jeg jo ikke påstå at jeg er. Men med hammer og spiker må jeg si meg helt håpløs.
Men dersom jeg ikke får tak i en slik vedkasse snart, så blir jeg nok STA nok og setter i gang. Det kan jo bli en sjarmerende sak. En sånn "Litt småskjeiv med ålreit" hihi ;)
Mens jeg fortsetter min leting på Finn osv. så får jeg drømme meg bort i tankene om hvordan det vil bli å få plassert en sånn ved siden av vedovenen min. *sukk*

~lillema~

1 kommentar:

  1. Jeg blir gjerne med å lager ei slik kasse til oss jeg vennen ;) 0g om den blir litt skakk og rar, så sier vi at det gjør at den har personlighet! Thihi.....
    Er sikker på at vi kan få det til :)
    ~~Klem~~

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)