tirsdag 14. september 2010

Lys, mørk, lys, mørk, lys, mørk



....nei jeg snakker ikke om høsten nå eller om det er mørkt eller lyst ute.
Jeg tenker høyt; skal jeg forbli lys eller skal jeg bli mørk igjen, som jeg opprinnelig er????
Jeg klarer ikke å bestemme meg, men jeg MÅ bestemme meg for på torsdag skal det skje.
Har jeg ikke tatt valget da, blir det Wenche frisør som må velge - og det bør hun vel få slippe. Eller? Hva er en frisørs arbeidsoppgave og rolle? Skal de kun lytte på kundens ønsker, eller skal de si STOPP! når vi som uvitende kunder kommer med håpløse forslag?
Og en annen ting; lugg eller ikke lugg - kort eller halvlangt ? Ååååå, jeg er virkelig en person som ikke går under kategorien "having a bad hair day". Jeg går under kategorien "having a bad hair life".

Bilde skal tas når resultatet er klart.

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)