onsdag 10. august 2011

Oppdatering



Jeg er en elendig blogger, men jeg gir meg ikke :)
Tenkte jeg skulle legge inn noen minner fra sommeren 2011...

Første ferieturen var en skikkelig husmorferie, som ble sponset av verdene herligste kusine ~ og turen gikk til Korfu. Vi forelsket oss helt...

Etter en lang dag med shopping og gåing, trenger bena en pause...

Min kusine drikker ikke kaffe, det er jeg som er den store kaffedrikkeren av oss. Men hun overrasket meg med at hun drakk iskaffe, og her introduserte hun meg for herligheten Frappuccino "Frappe" ~ mmmmmmm DEILIG!


Her er et bevis på vårt shoppoholic-syndrom ;-)

Vi var litt ensporet når det gjaldt lunsjen ~ 6 av 7 lunsjer besto av Gyros, gresk spesialitet. Hvorfor spise noe annet når man VET at man kan få noe godt :) Yammy~yammy :)

Veien til stranda, kun et par minutter å gå fra hotellet. Vi brukte gjerne llitt lengre tid, da vi daglig måtte innom våre favorittbutikker på vei ned til stranda og opp igjen ;-)

Takk for en fantastisk flott ferie sammen med deg, kjæreste BaRbRo <3


Klem fra ~lillema~

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)