fredag 12. august 2011

Sååå typisk...

Nå som jeg EnDeLiG skulle komme i gang med blogginga, lysten og viljen var sterkt tilstede... så skjer det som ikke skal skje;
Jeg får ikke overført bilder fra kamera til pc`n. Det er skjedd noe med inngangen der jeg stikker stikket inn i kamera - da er det lov å banne - F ordet!
Jeg skulle overføre bildene fra ferien, pluss at jeg hadde tatt endel interiør bilder her hjemmefra som jeg ville dele.

Så her sitter jeg full av skrivelyst, uten ett eneste fint/spennende bilde. LETE LETE LETE;
Dette fatet er jeg vElDiG glad i, og det kan pyntes opp og ned, alt etter årstid. Men stor sett så står det mest på denne måten i all enkelhet.


Og roser på bordet er det flotteste som finnes! Jeg elsker blomster, men det er noe eget over roser altså.


Denne hadde jeg blant annet tatt bilde av i kveldssolen i kveld. Men her er det et bilde av den, før lavendelen blomstret. I kveld var den så fin i sin fulle lilla prakt.

Jeg avslutter fredagskveld-bloggingen med å vise frem verdens beste vin (tørr jeg nesten å si...) Dette er en meget god og elegant AMARONE, fra Vingården Villa Spinosa, som jeg var så heldig å få være på en hel uke i fjor høst. Vi får dessverre ikke kjøpt denne i Norge, men jeg jobber med saken... ;-)
Jeg skal lage et eget innlegg fra vingården Villa Spinosa, men masse bilder og gode vintips.


Ønsker alle en FABELAKTIG fredagskveld og ~god helg~ :)

Klem fra Linda









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)