lørdag 13. august 2011

Skafferiet på Helgøya

Jeg har skrevet om Skafferiet på Helgøya tidligere.
For en liten stund siden var jeg der med min gode venninne Hege, som aldri hadde vært der før. Hun endte opp med å la kortet gå varmt der :P Thihi... det er jammen fort gjort der gitt! :)

Her kommer noen bilder fra vår deilige lørdag der ute;
~IDYLL~ :)

VERDENS BESTE RABARBRAKAKE OG SKAFFERIETS EGEN HJEMMELAGDE NYDELIGE LEMONADE! O`LYKKE :)


                                           Denne lemonaden er verdt et ekstra bilde :)

Vi fikk oppskriften, men husker den ikke her og nå. Skal prøve å finne ut av det og legge den ut her på bloggen.

(sorry at jeg ikke fikk snudd bilde rett)

Ønsker alle en strålende lørdag :-)

Klem ~lillema~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)