torsdag 25. februar 2010

Hytta


I dag går turen til hytta og en langweekend i barnas regi ;)
Det blir 2 mammaer og 5 barn mellom 3 og 8 år. Det blir livlig og koselig... Bare utetemperaturen kryper litt oppover nå slik at vi får noen deilige utedager på bortoverski og kjelke.


Gleder meg til fyr på peisen, drikke kakao og ha på meg raggsokker og nikkers... Glad for strøm og tv på hytta, for litt OL må man jo også få med seg.
Forventningsfulle unger som gleder seg til tur er helt herlig! Mine to er så glad og stolte over å skulle få vise frem hytta si til vennene. Alltid stas å ha med venner på tur. Sitte i den andre familiens bil, fnise og le;) Spise smågodt og bli småkvalm... Jeg husker det så godt fra jeg var liten, og forstår hvordan unga har det nå.


Ønsker alle en God Helg ;)

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)