onsdag 17. februar 2010

Jeg ønsker meg...



....en lysekrone.
Og det finnes så utrolig mange flotte der ute. Som denne for.eks. Denne er av den litt enklere typen, men den dagen jeg får hjem som kan romme litt mer enn mitt så skal jeg ha en gedigen en over spisestuebordet mitt. Det er heldigvis lov å drømme :)

Nå er prosjekt tv/tvbord/tvkroken som jeg skal begynne med. Jeg skal legge ut før og etter bilder når jeg endelig blir ferdig. Jeg har fått mange tips, men jeg skal nok finne min egen stil likevel.
Jeg er av den heldige feminine som er glad hun ikke har et stort sort "uhyre" av en tv som tar hele stua. Min er en sølvgrå 32` som ikke tar for mye av helheten.
Skilt og bokstaver er jeg som mange andre blitt litt hektet på; men det beste skiltet er det jeg fikk til jul av min fantastiske venninne; solskygger.

The best antiques are old friends

I love it!! Tusen takk :-)

~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)