tirsdag 23. februar 2010

Tilbake til hverdagen

Nå er jeg hjemme igjen etter 2 fantastiske døgn ombord på Color Fantasy :)
Det gjorde godt for kropp og sjel. Formen er på topp og humøret likeså...
Jeg anbefaler den båten av hele mitt hjerte! Alt var vellykket; ren og pen lugar, nydelig mat og drikke, masse spennende butikker og kjempeservice! Det frister til gjentagelse ganske så snart. Nå var jeg på tur uten barn, men det er nok et eldorado for barna å være med også.


Etter en slik tur får jeg masse energi og i dag er jeg klar for husvask og jeg tror sannelig jeg har overskudd til å bake litt også. Greit å ha noe å overraske ungene med på hytta til helgen. Jeg og barna har invitert mamman til barnas venner, så vi blir 2 damer og 5 barn på tur. Da er det godt å ha noe lettvint å servere barna ute i snøen, eller noe godt å ha i sekken.



Jeg ble veldig fristet av Veronicashus sine skoleboller og kanelboller. Gjærbakst er alltid en suksess for store og små. Mmmm - gleder meg til duften av gjærbakst i huset!


I morgen kommer junior hjem etter å ha blitt skjemt bort hos bestemor noen dager. Han fløy avgårde på lørdag, så stolt og "stor" da han vandret inn på flyet alene. Mor står med tårer i øynene, han med spenning og glede... Det er andre gang han flyr alene, og han vil det helt selv.
Bestemor bor på gård og det er veldig stas siden de har dyr der. Det blir lite jobbing men mye traktorkjøring har jeg inntrykk av. Jeg er så glad for at barna mine for oppleve noe annet enn playstation, wii, fotball og fotballkort.




Dagens ønske; (fremdeles...) *Sukk*

Klem fra ~lillema~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)