tirsdag 23. oktober 2012

Ikea blir det


Spisestue, sjenk og vitrineskap er endelig bestemt...
Med god help fra min gode venninne og kollega Siw med bloggen VillaFadnes


BJURSTA Spisebord IKEA
Jeg syntes det er veldig praktisk med bord som man kan utvide ved behov.
Hvitt spisestuebord har jeg aldri hatt, men siden spisestuen ikke blir brukt til daglig så går nok det veldig bra.

Pga. hvitt spisestuebord kan jeg utfolde meg litt når det gjelder stolene...
Jeg syntes denne typen og mønsteret er innmari tøft : )
Og det fine med Ikea er at det ikke koster skjorta, så det går an å bytte om noen år dersom man blir fryktelig lei mønster/farge.

NILS Stol med armlener IKEA Armlener, samt polstret sete og rygg, gir bedre sittekomfort.

Men det er muuuulig at det blir denne fargen også (hvis jeg finner ut at jeg ikke er så tøff likevel)
Mer klassisk...

NILS Stol med armlener IKEA Armlener, samt polstret sete og rygg, gir bedre sittekomfort.

Men jeg er helt sikker på skap og skjenk;
Det blir Liatorp.
LIATORP Skjenk IKEA Ledningeuttak bak; samle ledningene på et sted. Flyttbare hylleplater; tilpass avstanden etter behov.
LIATORP Vitrineskap IKEA 3 flyttbare glasshyller; tilpass avstanden etter ditt oppbevaringsbehov. 2 faste hylleplater; for økt stabilitet.


Gleder meg til å handle, og få på plass.
Men ikke til montere.... :P


Det kommer selvfølgelig bilder når alt er på plass!


Fin Fin dag til alle dere : )


~Klem Linda~


1 kommentar:

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)