mandag 22. oktober 2012

Hallo verden!!

O holy shit...! ALT skjer i livet mitt om dagen...
Jeg har knapt hodet over vannet, men jeg har ikke druknet enda ; )
Men det er mye LYKKE rundt meg, så jeg overlever på det.

I natt sov vi første natt i nytt hjem ♥
Og vi sov som engler hele natten alle 3.
Så selv om det er overhodet ikke er klart i nyheimen, så bor vi der.
Grunnen til at det ikke er klart, er pga. ombygging.
Trodde jeg skulle pusse opp litt jeg, men det kalles visst ombygging det som er gjort thihi... : )

Og før vi kan tømme gamlehjemmet må visning og evt. bilder taes.
Så stuemøbler og soverommet mitt står igjen, så vi lever litt primitivt inntil videre.
Siden jeg skriver evt. bilder ... så er det fordi at det kommer 3 personer på privatvisning.
Men først må takstmannen komme.
Og før det igjen må jeg gjøre klart for salg, - da snakker vi litt maling og småflikking her og der.
Jaja, litt skal man ha å gjøre også.

Siden sist jeg skrev her inne så har vi vært ei hel deilig uke på Tenerife.
Det var balsam for kropp og sjel, o`store lykke for liten og stor!

Noen minner fra turen...





Slike minner kan man leve leeeeeng på utover den kalde "fine" tida vi har i vente ♥


Ønsker alle en strålende dag, til tross for at det er lite solstråler å se her på Hedmarken i dag.


Klem

~Linda~

2 kommentarer:

  1. Endelig er du tilbake:)
    Gleder meg til å besøke deg i nyhuset:)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg skal prøve å bli en mer stabil blogger :)
    Gleder meg til å ta i mot besøk...
    Klem

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)