tirsdag 25. september 2012

Uten kontroll...

Bokstavelig talt!


Jeg lever i en unntakstilsands-boble...
I tillegg til mine 2 håpefulles hektiske aktivitetshverdag som jeg prøver å henge med på,
er jeg jo på jobb (og jeg er foreldrekontakt på skolen).
Og jeg flyr i banken og på kontraktsmøte -
har overtakelse på nytt hjem om (hold deg fast) - 6 dager!!

Og jeg har pakket altfor lite til nå.
Og på torsdag kommer snille onkel, da skal vi ta mål og handle inn materialer.
Hmmmm... For jeg har jo virkelig funnet ut;
hvilke vindu, terrassdør, og veggplater jeg vil ha...?
Neeeiii : (

Hvor ble tiden av når jeg så på hus og drømte meg bort i hvordan jeg skulle ha det og få det..??
Den var litt enklere da gitt :P

Før jeg overtar om 6 dager, skal jeg i bryllup - i Sverige - på slottsbryllup av alle ting.
Og har jeg funnet ut hva jeg skal ha på meg?
Sko, gave... Neeeiii : (
O`holy macaroni!

Jeg har virkelig ikke kontroll - og det er ord jeg ikke liker å ta i min munn,
ei heller skrive sort på hvitt.
Men det er bedre å innrømme, enn å late som...


Men det ordner seg for snille jenter, sies det.
Og dette ordtaket holder jeg fast på og velger å stole på nå;
Jeg er veldig glad i han/hun (unkown) nå merker jeg... ; )

#

Men det skjer gode ting også - veldig gode ting!
Jeg fikk blomster av venninna mi på fredag hvor hun skrev

"Bra ting skjer bra mennesker!"
jeg er jammen heldig---TAKK Hege ♥



OG;
- om om 14 dager skal vi til syden...
Så jeg skal slett ikke klage ; )

Det er bare godt å få luftet topplokket litt...




Strålende dag ønskes alle!!
Spesielt til alle "elgjakt-enkene" dere ute...


Klem

~Linda~














1 kommentar:

  1. Jeg kan bli din personlige assistent frøken tante :) bare å si ifra hvis jeg må hente barn, passe barn, shoppe for deg, gå i et viktig møte....? Hahaha

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)