søndag 9. september 2012

Herlige søndag

Deilig frokost er inntatt, vi fyrer i ovnen, VG er levert på døra og ro i heimen.
Det er herlig søndag det!

Snart skal vi ut på tur - aldri sur..-
Den faste rundturen vår skal vi gå, før mor og datter inntar kinosalen;
for å se filmen 
MODIG! 


Merida i Modig

Jeg gleder meg, fordi Disney svikter aldri når det gjelder å lage gode filmer.

Når vi er inne på film, så gleder jeg meg også til å se Tina & Bettina - The Movie
sammen med Markus i løpet av uka som kommer. 
Om det er pedagogisk korrekt å ta med 11 åringen (snaaart 11 i alle fall)  på en slik film strides vel de lærde om.
Men man kan ikke sy puter under armene på ungene heller, 
og kommentarene som kommer i filmen er allerede på alle kameratenes lepper : )


Selv digger jeg dem!! 


Nei, som sagt ut på tur...
Ungene står klare, utålmodige så jeg må klappe sammen laptop`n.

God søndag alle sammen!


~Linda~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)