lørdag 8. september 2012

Nytt hjem ♥

Endelig...
På torsdag kjøpte jeg et nytt hjem til oss.
Vi mister ikke den flotte utsikten, de gode naboene og de trygge omgivelsene -'
fordi vi flytter bare 100 meter : )
Deilig at avgjørelsen er tatt slik at vi nå kan lande skikkelig.
Jeg har alltid visst at vi trenger større plass og at vi før eller siden må flytte...
Derfor har det blitt så som så med å gjøre masse her som vi har bodd de siste 4,5 årene.
Oi!! Ja,- for det har faktisk gått så lang tid!


Her skal vi bo, i midten denne gang.
Gleder meg til velstelt og stort inngangsparti (nå går vi fra veien og rett inn døra føles det som).


Fremdeles god utsikt, selv om vi ser litt mer tak nå siden vi flytter et par rekker opp.


Kjøkken-løsningen er jeg fornøyd med. Alle hvite varene er integrert.
Med tiden blir det nok nye fliser over benken og HVIT kjøkken. (for det kan males!)


Det beste er 3 soverom, separat bad/wc. STOR innendørs bod som blir walking closet (jippi!)
og spisestue i tillegg til spiseplassen på kjøkkenet.
Eneste jeg ikke fikk var vaskerommet. Men jeg har plass til tørketrommel på badet her, 
og da er mange av mine bønner hørt ; )

Det blir litt å gjøre; tette vegg mellom stue og kjøkken, lage det minste soverommet litt større og bytte ut et par stuevinduer og verandadør. + maling.
Men heldige meg som har en handy og snill onkel, med god hjelp fra en like snill pappa!
Jeg er  ydmyk og takknemlig...

Overtakelsen er allerede 1.oktober, så det er bare å sette i gang med opprydding, pakking og klargjøring til salg av dette rekkehuset. 
Selv om jeg får MYE å gjøre, så er alt dette bare lystbetont og gledelig.
Vi bretter opp ermene, og gyver løs : )

Så i dag nyter jeg den siste lørdagen på lenge i total latskap.
Det er sofakos, lesning av god bok, blogger og spising av Ben and Jerry`s favoritt;
Strawberry cheescake ♥


Jeg og Emma nyyyyyter!!

I kveld gleder vi oss til Taco og Skal vi danse : )
(Fredagstacoen ble flyttet pga. feiring av Emmas bursdag med jentene i klassen i går.)


God lørdag!!

~klem Linda~







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)