fredag 14. september 2012

F.r.e.d.a.g. - og flotte menn

Det er lite som slår den gode følelsen som
fredagsfølelsen...

I dag drar vi til fjells;
solen skinner, det er meldt fint vær og alt ligger til rette for en flott helg!



I kofferten har jeg;
den lille sorte... og høye hæler,
felleskjøpet-dress, caps og langstøvler...
god vin, baileys og en fl. Morgan.

Lett blanding - thihi ; )

Stikkord;
 "BONDEN OG HANS GRØDE"

Dette ser ut til å bli et kjempeseminar – akkurat som i fjor som var all time high ever! Tom Bogstad og Dos Mosquitos stiller derfor med komplett original besetning og det blir ellevill konsert hele lørdagsnatten! Vi starter klokken 20.00 presis i ”Fjøsheim” Fredag aften med Kaffedoktor & Cognac – nå også i ny bar og med mye underholdning – så går det slag i slag hele helgen med Svinesti der Bonderomantikk er temaet og mange frilynte og single Budeier og Budhister stiller ! Så Vel Møtt til et Jakt og Kultur-seminar De sent vil huske! :)



 Vokalisten i showbandet, Dos Mosquitos. Tom Bogstad.

Stor forskjell fra gårsdagens fantastiske opplevelse med Jo Nesbø,
men forandring fryder.
To fantasktisk menn og vokalister på 3 dager -
det kan jeg godt bli vant til ; )




Med disse flotte mennene...
ønsker jeg alle en GOD HELG!!


~Linda~








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)