torsdag 20. september 2012

Hvor ble denne uka av...?

Torsdag kveld allerede!
Jeg pakker til ny hyttetur, denne gangen med herlige Torill som jeg jobber sammen med og hennes barn. 
2 mammaer + 4 barn = masse kos, fine turer, spill og glede : )
De har ikke vært med på hytta før, og det er alltid stas når noen vil være med oss dit.
Torill og jeg ser frem til fyr på peisen, rødvin i glasset og masse av skravling.
På jobben går det i ett om dagen, så det er lite vi får tid til å konversere der.
Dessuten så har Torill vært i syden nå, og rett før hun dro til syden så forelsket hun seg... ♥
Og nå skal alle oppdateringen opp og ut ; )
K.v.a.l.i.t.e.t.s.t.i.d.



I efta har begge ungene spilt kamper;
Markus hadde hjemmekamp - hvor de vant 15-5!!! YEY : )
Emma hadde bortekamp - hvor de vant 1-3!!! YEY : )

Markus scooret det flotteste målet sitt denne sesongen (sier han)
med venstre (han er høyrehendt) opp i krysset. 
Supergutten! 

Emma holdt nullen den omgangen hun sto, og hadde litt av noe løpsraid i andre omgang.
Superjenta!

Jeg er såååå stolt mamma ♥



Nå er det 10 dager til overtakelse av det nye hjemmet vårt. 
Vi gleder oss!
Trodde det skulle bli tungt å flytte herfra, i hjemmet vi er så glade i...
Men nå kan vi ikke fort nok komme oss ut ; )
Her hjemme gidder jeg virkelig ikke gjøre noe for tiden, 
eks: pynte, vaske og gjøre det flott og koselig rundt oss.
Nei, her er det pappesker her og der, rot som flyter og hybelkaninene koser seg...
Det minner svært lite om at det bor ei dame med bittelitt sans her ; )

Men bare vent - jeg skal nok finne igjen sansen når jeg har fått bodd meg inn i vårt nye hjem ♥


Fin kveld og god natt-klem


~Linda~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)