torsdag 13. september 2012

T.o.r.s.d.a.g.


Høsten er her!!
Brrr... Minsusgrader i natt og skraping av is i dag tidlig = et sikkert tegn på ny årstid.
Men høsten kan bare komme, for jeg har så mye fint å se frem til denne høsten.

På jobben i dag stakk jeg og 3 andre kolleager på Sushi-sjappa,
for å kjøpe en bedre lunsj...
Det skal sies at vi har en god kantine på jobben også, for Bjørg er toppen!!
Men man blir jo lei av det samme hver dag...


Bilde: mmm... Sushi-lunsj :) Måtte inntas ved pulten, men er så verdt det!

I ♥ sushi

Siden Sushi-sjappa åper kl. 11, så rakk vi ikke annet enn å innta lunsjen ved pulten.
Men det var så verdt det!
Nå er det bestemt at vi hver 5 uke, når vi har sen lunsj, så skal sushi bestilles til lunsj : )
GOOD DEAL!


I kveld skal jeg møte min store helt (igjen)
Jo Nesbø!!!
Den mannen har alt;
sjarm, intelligens, karisma, humor - kjekk å se på... *sukk*

I kveld skal han spille og prate i Teatersalen i Brumunddal,
sammen med Lars Jones;



Det er oss firerbanden av fotballmammaer som skal ut på vift i kveld.
G.L.E.D.E.R. M.E.G.


Og i morgen er det helg : )


Fin ettermiddag og kveld ønskes dere!


 ~Linda~










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)