onsdag 5. september 2012

En families virkelige hverdag


I går fikk Emma konstatert ørebetennelse - igjen. : (
Note: ikke send barna på skolen for tidlig etter sykdom, selv om de så gjerne vil!

Så her sitter/ligger vi hjemme og tar livet med ro... noe vi begge to syntes er kjedelig.
Det er vel nettopp pga. at det ikke er lenge siden sist.
Emma sitter med en laptop i fanget og ser filmen; Far til fire, 
i mens jeg leser prospekt på et større rekkehus vi skal se på i ettermiddag. 
Jeg er litt ambivalent til hele huskjøp prosjektet mitt om dagen- gleder meg ikke til visninger lengre.

Her er rekka vi skal se på i dag. Typ 75 m fra der vi bor i dag


Etter visning så skal Markus spille kamp, Hjemme mot Ham-Kam.
HEIE DALA!! : )
Da er det godt å ha tante som kan stille opp for sjuklingen i heimen, slik at mor får med seg kamp,
(og får litt frisk luft!)
Alltid artig på kamp. Og sammen med andre fine fotballmammaer blir stemningen god på sidelinja.

Dette er et par år siden nå, men fremdeles like moro å spille & vinne

Nå er det opp av sofaen og inn på kjøkkenet. 
I dag står pølse og makaronigrateng på menyen : )


Ha en fiiiin onsdag!



~Linda~






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)