onsdag 31. oktober 2012

Hallo ween!! -som kom så brått...


Jeg er ingen stor fan av Halloween.
Men siden jeg har barn i den rette alderen, som elsker å kle seg ut som stygginger og tigge godteri,
så må jeg jo bare akseptere hele konseptet.
Og jeg pleier å pynte med gresskar og ha skummelt godteri klart i god tid før denne datoen;
31.oktober.
Men i år er det unntakstilstand i heimen : (
Så i dag i lunsjen må jeg ut og ha et shoppingrace uten like - noe jeg h.a.t.e.r.



Jeg kan ikke få sagt ofte nok hvor deilig det skal bli når alle mine prosjekter er ferdig overstått
og jeg kan lande.
Forhåpentligvis en myk landing...



Ønsker dere en skremmende flott dag!!



Klem

~Linda~







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)