tirsdag 30. oktober 2012

ParisLykke ~ Lykke (i) Paris

Jeg - jeg mener vi ♥ skal til PARIS!!
Det kribler i hele meg,
jeg g.l.e.d.e.r. meg som en liten unge.

Det er en stund til da...(januar)
Men som jeg har skrevet mange ganger før -
det er alltid viktig å ha noe å glede seg til og se frem til : )


Her kommer smakebiter fra hva vi ønsker å oppleve i Paris;


Eiffeltårnet er en selvfølge : )


Siden vi er litt over gjennomsnittelig interessert i mat og vin,
så vet jeg at det vil bli brukt mye tid på å se og smake hva Paris har å tilby.










Vi kommer til å bo i leiligheten som jobben eier i Paris.
Den ligger et par minutters gange fra Latinerkvarteret, så mer sentralt kan vi nesten ikke bo;


Her fra universitetet Sorbonne, som ligger i Latinerkvaretet.


Men dette er en god stund til enda...
Først skal vi bo oss til i nytt hjem, kvitte oss med gammelt hjem
~og ikke minst kose oss med juleforberedelser, julen og alt det gode som hører til!



Dagens gladmelding fra meg thihi ;)

~Linda~

2 kommentarer:

  1. okey jeg ble misunnelig, jeg blir med i kofferten også blir jeg der resten av uken når dere drar! JA! god ide :)

    SvarSlett
  2. Hahaha :-) Du er smart du, Sara...

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)