torsdag 1. november 2012

Torsdag for deg...


Fredag for meg !!
Jeg har tidvis verdens beste sjef...
For jeg fikk plutselig en fridag i morgen gitt :P
Jeg har visst det i noen dager nå, men det er ekstra deilig å smøre det inn i dag ; )




Det blir ingen hviledag, men fridag er fridag. BASTA!
Det skal shoppes til julebordet, dress skal matche kjole...
Og det skal lunsjes - før jeg setter i gang med siste finish av huset som skal selges.
Det skal males og flekkes litt her og der... Sånn blir det jo etter å ha levd noen år i et hjem.
Jeg presiserer levd, for i mitt hjem kan man leve uten å være redd for at
en skade eller 4 skjer. Så får man heller ta støyten etterpå...


I kveld skal vi kose vårs med en god salat og brus i glasset.
Så den skikkelige fredagsfeelingen med taco og kanskje litt rødt i glasset
må vente til den ekte fredagen er her ; )

Denne gode biffsalaten skal vi ha i dag - mmmm, enkelt og godt!

Biffsalat
bildet hentet fra matprat.


Ønsker alle en fin fin (fre)torsdag : )




~Linda~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)