mandag 26. november 2012

NÅ begynner det å skje ting...

e.n.d.e.l.i.g.
I dag kommer megleren, på onsdag kommer fotografen
og neste uke blir det visning- og forhåpentligvis salg!! : )
DA først kan jeg begynne å tenke på den julen alle snakker om....


Det skal bli deilig og LANDE alt og se fremover,
for jeg har såååå mye godt å se frem til.
Men det kan ikke nytes før jeg får alle uromomenter ute av hodet.

Jeg kjenner jo selvfølgelig at det kribler ett eller annet sted langt inni meg når jeg tenker på julen,
men jeg kan ikke slippe den følelsen frem enda.
Men den dagen det skjer, vil det merkes her på bloggen min : )

Til helgen skal vi starte så vidt...
for da skal vi på Prøysenhuset og se på forestillingen
Snekker Andersen og Julenissen.
DA regner jeg med at stemningen kommer krypende godt under huden på meg,
enten jeg er klar for det eller ei.



Nå kommer straks megleren, så jeg må løpe.

Fin mandag til alle glade ♥



~Linda~


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)