torsdag 29. november 2012

Jeg vil ha en "liten" hund...


*nusselige*


Lille vakre skapning...


...og såååå FLOTT som fullvoksen;

 

Jeg har hatt 2 vorstehere tidligere. ♥ X og Harry ♥
Så hvis jeg skulle ha en hund igjen så måtte det bli en vorsteher.
Det har ikke vært rom, tid eller anledning til å ha hund tidligere, men nå ser det ut til at det kan bli en realitet om ikke altfor lenge...
Bare tanken på å kose med en deilig, varm, glad og lykkelig vorsteh igjen gjør meg lykkelig!
Gleder meg til lange turer, trening og forme en lydig, flink og snill hund.
Vet at det blir mye jobb, men desto mer glede : )

Igjen - så artig å ha noe å se frem til gitt!!


I kveld er det den
 o`store *pakke.inn.julekalenderpakker.kvelden*.
Det blir flere og flere pakker for hvert år,
for det skal jo være noe for små og noe for store : )

*Barnslig juleglede*




Fin dag og kveld ønskes dere


~Linda~

psst; rekkehuset ligger ute til salg;

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=38634745&sort=1&page=1&areaId=20064&next_previous


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)