tirsdag 4. desember 2012

Visning

Ja, i morgen er den store dagen her som jeg har ventet på så lenge...
Hadde det vært opp til bare meg, skulle visning og salg vært overstått for lenge siden.
Men nå er det bare å krysse fingre og håpe på at mange dukker opp i morgen.

V.E.L.K.O.M.M.E.N.








Rene, pene, fine hjemmet vårt ♥
Jeg savner det allerede...
Og håper at de som flytter inn vil trives like godt som vi gjorde.
Det vil de nok helt sikkert!


Målet er jo selvfølgelig å få det minst like godt i det nye, og vi er på god vei!
Vi stortrives faktisk, det er bare det at noe mangler...
Vanskelig å definere hva "noe" er,
 men jeg regner med at det vil utfylles etterhvert som alt kommer på sin plass.

Da håper jeg at neste gang vi skrives her inne, så er nr.56 solgt : )


Ønsker alle en fiiiiin tirsdag!


~Klem Linda~





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)