mandag 17. desember 2012

1 uke igjen...

Det finnes mange fine og nydelige julesanger.
"En stjerne skinner i natt" er en av mine favoritter;




I dag er det ÈN uke igjen til juleaften!
-og da må det være lov for ei husmor med respekt for seg selv og si at hun begynner å bli lettere stresset ; )
"To-do" og "note to self"- listene mine forlenges bittelitt hver dag...
Men jeg har kontroll (tror jeg!). Så lenge jeg holder meg til de listene : )




Jeg har i desember prioritert kos og hygge med barna, kjæreste og familie/venner.
Og det har vært veldig riktig!
Så da må jeg tåle stress et par dager nå, før roen senker seg igjen.




Ønsker alle en fin siste uke før jul.
Ta vare på dere selv og prøv så langt det la seg gjøre å nyte tiden



Førjulsklem

~Linda~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)