fredag 7. desember 2012

S.O.L.G.T.

Og jeg er så glad så GLAD!! : )


Nå kan skuldrene senkes og det nye hjemmet vårt endelig bli et velmøblert hjem.
Og jeg skal publisere noen bilder her på bloggen.
Hjemmet mitt er per i dag ikke bloggbart...
Men det skal det bli - med tiden.
Ting tar tid!



Det er hva jeg skal gjøre i helgen...
- etter at jeg har møblert hjemmet mitt, og pyntet litt mer til jul : )

I kveld skal vi kose oss med rakfisk -yummy!!
Og i morgen kveld skal vi på middag hos et herlig vennepar av oss...
En slik helg har jeg ventet på leeeenge!

På søndag er det julemarked på Sørli Gård
~et eldorado for julemennesker som meg : )

Dette bildet er fra Inspirasjonshuset sitt julemarked forrige helg som jeg gikk glipp av.



Et realt julemarked kan få kropp og sjel i julestemning ♥
Og jeg er langt i fra i julestemning enda, så det skal bli koselig.


Ønsker alle en
fin helg fylt av glede, kjærlighet og førjulskos!


~Klem Linda~













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)