onsdag 19. desember 2012

Julen, julen, julen den er her....

NÅ begynner ting og falle på plass.
Eller ting og ting... jeg mener pakker, pynt og oversikt ; )


I går var vi og nisset littegrann på Gjøvik og Biri.
Alltid kos å være litt nisse ♥

I dag drar jeg avgårde med pakkene til barna. For de er så store og lett gjenkjennelige.
Og siden vi skal feire jul på hytta er det dumt at de pakkene er med i vår bil.
Man må jo holde spenningen oppe helt til juleaften : )
De skal få slippe å late som om at de er overrasket ~ hihi!


Fineste unga ♥
(bildet er et par år gammelt)


I kveld skal jeg slappe av 100% og det skal bli så d.e.i.l.i.g.
For i morgen og på fredag blir det full rulle igjen.
Men det blir litt sånn positiv full rulle da.
For etter at alt er pakket og klart ~ er det til for førjulshygge med gode venner.
På torsdag kommer beste Ann Kristin til meg og vi skal kose oss med litt enkel og god mat, gløgg og vin!
Og på fredag kommer to av mammaene til Emmas venninner til meg.
Avtalen er ; de tar med vin- jeg holder potetgull.
SÅ enkelt kan det gjøres ; )
I LOVE IT!


Ønsker alle noen fine førjulsdager i spenning og glede ♥


Klem ~Linda~











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)