onsdag 2. januar 2013

Velkommen 2013



Godt nytt år

Velkommen til et nytt år, med nye muligheter, spennende prosjekter, gleder og utfordringer.
Jeg er klar...

Nå er det kun overtakelsen til ny eier for det gamle rekkehuset som henger ved meg, og det skjer på fredag.
Da er jeg helt fri for å ha hengende med meg noe gammelt fra 2012. 

Julen ble feiret på hytta på fjellet med barna, kjæresten, mine søsken og deres barn.

Her kommer et lite bilderas, og bildene er lånt av min vakre niese Sara som har bloggen


"Solstua" heter hytta vår


"en stjerne skinner i natt..."





Julebordet er dekket. Og vår trofaste kokk (storebror) ses i kjent stil i bakgrunn.
-og fremdeles er ingen topplister på plass...


Store forventninger...


Vi hadde en flott, tradisjonell og koselig julefeiring på hytta.
1. juledag dro vi ned til Furutangen for å prøve ut det nye skiutstyret, og for å ha noen dager for oss selv.


Nå skal julen ryddes ut, og inn skal ny frisk luft og klare, friske farger.
Så etterhvert blir nok det nye hjemmet bloggbart også, slik at jeg kan få publisert noen bilder derfra.
Ting Tar Tid, sier jeg bare : )


Jeg Ønsker Alle et MAGISK 2013!!


~Klem Linda~ 














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)