tirsdag 15. januar 2013

Leveregel




Det er full rulle på jobb, mange er syke- så her er det bare å holde seg frisk.
Og det gjør jeg jo!; )
Bare jeg klarer å holde varmen, så holder jeg meg frisk også.
Og med en slik leveregel som nevnt ovenfor - så blir alt sååå bra!

Etter jobb i dag så skal jeg ta med Emma for å se på/kjøpe seng og sengehimmel til rommet hennes.
Det er nå jammen på tide at ting begynner å komme på plass.
Men hun er strålende fornøyd med det store rommet sitt, så det er nok ikke noe savn.
Og seng å sove i har hun jo...




Sengehimmel er et høyt ønske fra jenta mi, så det må hun jo få ♥
Og med en million puter og kosebamser oppi senga blir det nok kos...



I dag skal vi ha skikkelig husmannskost i heimen.
Medisterkaker i hj.laget brun saus m/makaronistuing, gulrøtter og poteter...
mmmm - yammy!! :-)


Fin T.i.r.s.d.a.g. ønskes alle fra meg!

~Linda~
















1 kommentar:

  1. Enig med deg. Opptaksfunksjon er knall..
    Ha en GOD dag!
    Klem =)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)