onsdag 9. januar 2013

Jeg blir gammeldags igjen

Jeg taper mot teknologien... og må gå til anskaffelse av almanakk igjen.
En slik jeg skriver opp alt i...!
Mobilen piper i tide og utide med avtaler og huskelapper, så jeg blir helt svimmel :P
Så jeg har rett og slett mistet respekten for alle pipene som kommer.
Så i dag, etter jobb - går jeg rett til bokhandelen for å investere i en god gammeldags almanakk.



Når vi flyttet nå, så dukket det opp mange gamle almanakker og dagbøker fra mange år tilbake i tiden.
Og det er jammen meg litt mer sjarm å sitte og bla i disse enn å bla tilbake på kalenderen på mobilen.
Og vi bytter jo mobil, og da blir jo også minnene borte (i alle fall for min del).

Så vil tiden vise om jeg får med meg mer og glemmer litt mindre i tiden fremover...
Egentlig så bør jeg ikke få med meg mer :P


Forsatt stjerner i sikte herfra ; )



Gooooood onsdag ! : )


~Linda~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)