fredag 11. januar 2013

Fredag & Helg -




Lite slår følelsen av fredag altså...

Og i helga er det bare kos, hygge og selvbestemte aktiviteter som står på planen,
og det er jammen godt!
I dag er det fredagstaco og store og små skal benke seg foran tv`n og se IDOL : )
Jeg innrømmer gjerne at jeg gleder meg, sammen med ungene.


Gleder meg til å se hva disse klarer å skape av god underholdning sammen med deltakerene.


I morgen skal vi stå slalom, før vi tar på langrennskia og rusler opp til lavoen.
Der skal vi innta lørdagens middag i form av pølser og pinnebrød.
Det enkle er absolutt oftest det beste!

På søndag blir det også noen timer i slalombakken


Glimt fra skiparken i Furutangen.



I dag har jeg "vunnet" 3 auksjoner på netthandelen...
Jeg pleier ikke å handle der, men etter mye snakk om dr.lykke og netthandelen på jobben, så måtte jeg kikke innom ; )

Og her er dagens vunnede auksjoner;




Pledd fra dr.Lykke - beige teppe med lyse stjerner



Ring – uglering med perler og blanke steiner fra dr.Lykke
 


Ønsker alle sammen en strålende fin vinterhelg!

<3 hilsen="hilsen" lig="lig">
~Linda~





1 kommentar:

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)