mandag 14. januar 2013

Mandag er i gang...

Det er k.a.l.d.t., med du så VAKKERT!!

Bilde: Vinter
Her snakker vi glitrende føre - det synes jo...


Det er bare kle seg etter været,  fyre i ovnen og nyte vinteren! : )
Alle årstider har sin sjarm...

Det ble ingen lavotur i helga, for etter 4 timer i bakken på lørdag, var det godt å innta pølsene innendørs foran ovnen. 
Det fristet mer enn å gå 400 meter på langrenn for så å fyre opp en nedfryst lavo må innrømmes.
Det ble pølsefest i ullundertøy, med Amarone i glasset - hahaha :)





Nå er jeg klar for ny uke, nye muligheter og opplevelser.
Det skjer litt hver dag/kveld denne uka, bortsett fra i kveld.
Så denne kvelden skal bare nytes - i tillegg til klesvasken som må tas...
Merkelig hvordan den bare hoper seg opp gitt (når man aldri er hjemme!).

På tirsdag får jeg besøk, og på onsdag er det avdelingsmøte på jobben.
På torsdag er det *verdensbeste søskenbarn* ~Barbro~ og hennes vakre lille-Lise ♥
som skal besøkes på Gjøvik.
Da blir det kveldsstell og legging av baby igjen... Og det er jammen leeeenge siden sist!! ; )

Fineste jentene ♥


Og på fredag er det vinkveld hos fine-Siw, med et knippe av jentene på jobben.
Det er alltid koselig og artig...




Siw og meg på Koster i september ♥



Ønsker alle en herlig, fin og innholdsrik uke... !! : )


Klem ~Linda~









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)