onsdag 9. januar 2013

Hei Hå, hvor det går... Og litt stjerner :)

Nei, 2013 har ikke startet i samme tempo som 2012 avsluttet... Heldigvis!
Men du verden - "Hei Hå, hvor det går..." likevel altså.
Men det er positive ting som skjer, så det er et godt "Hei, Hå" denne gangen : )
Jeg ser på kalenderen og smiler, samtidig som jeg tenker at det jammen ikke blir mange 
hjemmehelger fremover...
Da er det i alle fall viktig å trives når man er hjemme ♥

Det blir nok litt stjerner i interiøret i hjemmet fremover,
for det er først nå jeg har kastet meg på denne stjerne trenden.
Ut med noen av hjertene og inn med mye stjerner.
Jeg syntes stjerner er flott på sengetøy, tepper, puter og håndklær...
På slike tekstiler syntes jeg personlig at hjerter blir for søtt egentlig.



Det beste av det beste fra Lexington


Bildet lånt fra boligpluss.no

Vakker og inspirerende stue...




 







Maaaaange ønsker på ønskelista mi. Flere enn jeg hadde før jul...
Ekke det typisk da?? ; )


I dag kommer 3 kompismammaer på besøk for å planlegge vinkveld og hyttetur.
De får ikke te servert fra stjernekopper i efta, men kanskje neste gang ; )


Ønsker alle dag fylt av glede, utfordringer og stjerner : )


Klem

~Linda~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)