tirsdag 27. november 2012

7 unnagjort, -mange (altfor mange) igjen...

~ jeg snakker selvfølgelig om den o`store julegavehandelen!!
For jeg lærer jo aldri, det er opplest og vedtatt (tydeligvis).
I år har jeg heldigvis noe å skylde på, men det hjelper ikke på stressnivået mitt : P




Listen er laaaang...nærmere 30 navn står på ; )
Ære være alle som har et julegaveønske å komme med,
men de blir det færre og færre av.
Alle har vel det de trenger og vel så det...
Jeg merker det på mine egne barn, de ønsker seg knapt noe de heller!
Eller joda, men det er slike ønsker man ikke forteller om til andre enn mor og far ; )

Og i år er det en kjæreste som skal ha pakke(r) også...
Og det kan være en utfordring, særlig første året - men likevel mest stas selvfølgelig ♥


Jeg leste noe her som jeg gjerne vil dele til ettertanke ;

Familien og gode venner,
er julens beste julegaver ♥

Bildet hentet fra Lexington Christmas


En vakker dag skal jeg ha et soverom som oser av Lexington & Lykke thihi ; )
Dette var kanskje litt vel i overkant, tror jeg hadde blitt mer stresset her...
Men høyt på min julegaveliste står det div.ting fra nettopp Lexington.

Håndklær f.eks. er aldri feil å få :)

Superior Towels
Bildet hentet fra nettbutikken til Lexington



I dag skal jeg style det gamle rekkehuset mitt til fotografering i morgen.
Men jeg skal nok ikke ta helt av, det beste er at det ser rent, pent og inn(bydende)flyttningsklart ut...
Slik at maaaange vil løpe og by mye for å kjøpe! : )


Strålende tirsdag til alle !

Klem

~Linda~




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)