fredag 2. august 2013

Fremdeles ferie

 
God formiddag må vel sies nå : )
I dag nyter jeg den siste feriedagen!
Altså en dag man egentlig skulle ha vært på jobb, men har fri.
I morgen lørdag og på søndag er det jo fri uansett, så i dag n.y.t.e.r. jeg virkelig litt ekstra.
Eller... jeg har jo vært ute å løpt i 35 minutter allerede, og er riiiimelig stolt av meg selv - thihi :)
Kan ikke skryte så veldig mye av det de siste ukene (månedene) hehe...
 
 
 
 
Men nå sitter jeg her og koser meg med god samvittighet,
en god kopp kaffe og med å lese gode og inspirerende blogger.
Solen skinner utenfor i dag også ¤¤¤¤ men etter en så fantastisk sommer så er det lov å være litt innendørs også. Tidligere somre har vi jo løpt ut døren så snart solen tittet frem en stakket stund ; )
Sommeren 2013 skal jeg legge varmt på minnet ♥
 
 
 
 
På mandag er hverdagen her igjen, og jeg innrømmer at det skal bli litt godt også.
Siden jeg var litt ute av rutinen før ferien, så føler jeg at det er lenge siden jeg har hatt en vanlig hverdag. Og jeg trives best med det trygge og vante må jeg innrømme. Og kalenderen er ganske så full fremover så jeg skal nok fort komme inn i det igjen!
 
 
 
I morgen er det tid for å forlenge sommeren litt med å røre jordbær slik at vi kan ha smaken av sommer i vinter også.
Dette er en fast jobb jeg gjør med min søster hvert år.
 
 
 
Nei, det er på tiden å komme i gang med noen av dagens sysler.
 
Ønsker alle en strålende dag!!
 
 
 
♥♥
 
L
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)