lørdag 3. august 2013

Velkommen regnværsdag


Det var behov for litt vann nå ute i naturen våres.
Og det er deilig med en dag innendørs også.
Ungene har reklamert at de vil ha taco til middag i kveld, det er tacovær sier de! : )
Så etter ukevis med grilling og grillmat, så gleder vi oss til taco igjen.

Jeg er en av de få som ikke har lest serien om Harry Hole sånn opp igjennom årene, til tross for at jeg er stor fan av Jo Nesbø! Jeg vet ikke hvorfor det har blitt slik, men jeg er jo veldig glad for det nå. 
I sommer har jeg levd meg inn i Harry`s verden, og storkost meg : )
I dag er det Sorgenfri som skal sluke min oppmerksomhet, i mens ungene er opptatt av Norwaycup på tv og Ipad og phone ; )



I går var jeg som jeg skrev ,ute å løp... Yes! : )
Og det kjennes i dag, men det kjennes godt, såpass at jeg skal prøve igjen i morgen.
På en søndag? Jepp! 
Jeg har ristet på hodet mang en gang over de som løper som gale på søndagene, - har de ikke annet å gjøre på en søndag liksom(?) I morgen skal jeg bli èn av dem ; )
Så får jeg se neste søndag, om jeg rister på hodet igjen... thihi.

Nei, Jo og Harry kaller...
Tenk om Jo hadde lest inn bøkene sine selv på lydbok a`??? *sukk*
(derfor leser jeg bok og ikke lytter per i dag, så kan jeg høre Jo` stemme inni meg - på lissom)


Ønsker alle en flott regnværsLørdag



Linda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)