fredag 30. august 2013

Fredag, sykdom, sol og kos


I dag er det hjemme-dag, fordi Emma er syk. God bedring skatten min ♥
(bildet er fra en tid tilbake, hun er ikke helt klar for å bli tatt bilde av i dag)

Jeg skulle egentlig ha min siste dag på avdelingen hvor jeg jobber, før jeg begynner i ny stilling på mandag. 
Samme arbeidsgiver og arbeidsplass, men nye utfordringer og samarbeid med andre kolleger.
Jeg gleder meg til å starte opp på mandag, jeg er veldig klar! Men samtidig litt vemodig å miste den daglige omgangen med kolleger igjennom 4,5 år.
Også fikk jeg ikke avsluttet som jeg ønsket i dag, da jeg måtte være hjemme med Emmalille. 
Men sånn er det, barna alltid først! ♥

My absolute favorite quote about children. I can't wait to learn from my little ones.


Litt senere i dag skal jeg pakke Emma inn i bilen, med en paraset innabords- for vi skal hente kjæresten på Lillehammer. Han sykler fredagsbirken, og starter straks!
Lykke til fineste!♥

I mens noen tråkker seg over fjellet, koser vi oss hjemme. 
Det er strålende sol og jeg skal kaste de blomstene som har sett bedre dager og erstatte de med litt blomster som tåler høsten og lyng.


Hver sin årstid, hver sin sjarm : )


Strålende fredag alle sammen!


~Linda~








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)