søndag 1. september 2013

S.ø.n.d.a.g.

#love #quotes #Distance

I dag kom vi hjem etter en deilig, avslappende og koselig helg i Osen.
Vi har definitivt startet høstsesongen; med taco på fredag - og toppet det med rakfisk på lørdag : )
Den planlagte fjellturen ble avlyst pga regn og tåke. Tåke er ikke kult når man skal på topptur.
Men når regnet gav seg litt, gikk vi en lang skogstur. Vel så koselig det! 
Og avsluttet med vafler og fyr på ovnen når vi kom inn igjen.

Kjæresten bor jo på gård, så når vi skulle hjem i dag lå det plutselig to mjølkespann i bagasjen.
Han vet hva jeg liker, uten å helt alltid forstå... *smile*
Tusen takk kjære ♥ 


Disse skal bli pimpet med både mose og lyng, og gi inngangspartiet vårt et lite løft.
Det skal skje mye ved inngangspartiet i den kommende uken.
Det skal beises, ryddes og stæsjes!

I morgen er første arbeidsdag med nye utfordringer i ny stilling som Fagkonsulent.
Gruegleder meg, men jeg er klar!!


Nå står nachos i ovnen, vi drar helgen helt ut... 
Så det er på tide å avslutte her, dekke stuebordet og samle ungene til sen middag/tidlig kvelds foran tv`n.

Go` søndagskveld ønskes herfra...

~ L ~









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)