søndag 1. september 2013

September


OMG - vi skriver 1.september i dag...(!)
Hvor ble august av?
Kalenderen er allerede fylt opp i september; 
- ny jobb, avdelingsmøte med påfølgende middag, foreldremøte *2 på skole, foreldremøte*2 på fotball, Emmas bursdagsfeiring*3 (familieselskap, barneselskap- og selve dagen hennes), en helg på fjelltur, en helg på jobbtur til Farris Bad, elgjakt, forberede til leirskole som Markus drar på 30.sept. Og da har vi ikke nevnt 2-3 kamper per uke, treninger....etc.etc. 
Phu-ha!
Dette må jeg bare glemme og bare fokusere på å ta èn dag av gangen, så skal det nok gå bra : ) 
(Psst; så dere at det sto elgjakt ? Det er Markus som skal være med kjæresten på jakt- jeg skal male tv-stue den helgen.) 
september


Jeg sitter å kikker på andre blogger for å finne inspirasjon til fargevalg på tv-stua som skal pusses opp hos kjæresten. Og det er så mye fint og inspirerende ute i blogglandias verden.
Jeg tror jeg har funnet fargen; DELIKAT (2004-Y50R)

Bildet lånt fra bloggen lindevegen.no. En flott blogg! : )

Lekker farge, ikke sant! Blir den så fin som jeg håper, skal jammen kjøkkenveggene få den samme. 
Meeeen...vi er jo to som skal avgjøre, selv om det er jeg som bestemmer(!) ; )

Nei, nå holder jeg på å sovne i det jeg sitter å drømmer meg vekk i flotte og inspirerende blogger...

GoD nAtT


Linda


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)