lørdag 7. september 2013

TGIF

Friday

Lykkelig sliten etter første arbeidsuke i ny stilling !

Men dette er ikke noe hvilehjem, så her er det bare å planlegge helgen slik at man rekker alt...
På søndag skal Emmas 9 årsdag som er den 11.sept. feires med familieselskap.
I dag er vinduene vasket, i morgen får resten av huset en omgang med kluten også det skal bakes. 
Jeg har også et beiseprosjekt som jeg gjerne skulle ha hatt ferdig, 
men jeg må an om døgnets timer strekker til.


Bildet er hentet fra meny.no for jeg fikk ikke lastet inn bildet av min egen kake fra bursdagen min i august


Emma har bestilt Kvæfjordkake (verdens beste), eplekake m/is og tantes sjokoladekake.
Verdens beste må bakes på søndag, og tantes sjokoladekake må jo bakes av tante ; ) *takk snille du*
I dag kom Markus hjem med 8 deilige epler fra Jørgens hage, så eplekaka bakes i morgen.
Den kan jo bare lunes igjen før servering på søndag.
Emma har også bestilt mammas wraps og pølser.
Mammas wraps må vel jeg lage...- og pølsene er jo et fornøyelig ønske opp i det hele.
Bursdag skal det i alle fall bli! ♥



På mandag skal Emma ha bowling-bursdag sammen med bestevenninnen sin.
Den tid...den glede : )

Nå skal jeg krype i køya og legge meg på lading.

God helg!




L



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)