mandag 16. september 2013

Høsten er her

white autum

Nå er varmekablene tent og vi fyrer i ovn.
Høsten har definitivt ankommet. 
Men etter en fantastisk flott sommer, sensommer og tidlig høst - så kan den bare komme.
Elsker høsten også jeg ♥

I helgen har vi vært på fjellet og storkosa oss med masse herlige og morsomme mennesker.
Vi har lekt, spist, festet, danset, hatt latterkramper og kjent gleden av å være sammen.
Jeg er så heldig som har så fine mennesker rundt meg og som beriker livet mitt ♥


Jaja, så fikk vi testet livet som meget godt voksne i helgen.
Årets tema på Jegerseminaret var "Pimp my ride" - altså rullatoren. Dette bildet var på slutten, så den pimpa rullatoren var bare blitt til en forsøplet 4-hjuling.
Gjennomsnittalderen på disse 4 steg fra 40 til 80 på kort kort tid : )
Men heldigvis tilbake til 40 år kort tid etter!

Nå regner det bøtter utenfor, så jeg kryper opp i sofaen med pleddet og go`unga mine og ser litt tv.

Fin fin mandagskveld og god uke ønskes herfra!



Linda






1 kommentar:

  1. For et nydelig bilde av stole <3 elsk<3 Koselig blogg du har :) Klem Anette

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom min blogg, og for at du legger igjen et fotspor hos meg ;)